Radni sastanak u Dretelju održali su Denis Lasić, federalni ministara prometa i komunikacija , Xi Jin Ping, kineski veleposlanik u BiH, direktor JP Autoceste FBiH, s predstavnicima kineskih tvrtki China State Construction Engeering Company i Synohydro Power China, koje su dobile posao na dionici Zvirovići – Počitelj, najvrijednijoj na koridoru Vc.
Kao uvod za sastanak kineski veleposlanik obišao je lokacije iznad Dretelja, kojima će autocesta prolaziti, kao i buduće sjedište tih građevinskih tvrtki.
Govoreći o tematici sastanka, Denis Lasić je kazao: “Cilj sastanka bio je dogovor glede detalja i budućih koraka da bi radovi što prije počeli. Očito je da tvrtka koja je dobila posao, budući da je ugovor potpisan prije više od dva mjeseca, ima poteškoća, prije svega, administrativne prirode, kad je u pitanju registracija, pa osiguranje djelatnika, osiguranje menadžera i inženjera, pa dobivanja radnih i određenih građevnih dozvola itd. Razmijenili smo informacije da bismo s razine Ministarstva mogli pomoći.Što se tiče Ministarstva kojem sam na čelu, Vlade FBiH i Autocesta,odlučili smo pomoći da bi radovi što prije počeli. Uvjeren sam da će to biti u dogledno vrijeme, za mjesec dana”, naglasio je Lasić te dodao: “Ovo je vrlo važna dionica ne samo za Čapljinu kroz koju sad prolazi sav promet nego za jug Hercegovine, pa i BiH u cjelini. Za ovaj projekt potrebno je dosta radne snage jer treba i dosta educiranog stručnog kadra. Mislimo da ćemo odgovoriti zadatku u cilju da se još i više ubrza gospodarski razvitak ovog kraja”.
Adnan Terzić,govoreći s aspekta JP Autoceste FBiH, utvrdio je: “Kao investitor opredijeljeni smo pomoći izvođaču da u predviđenom roku završi radove na dionici Zvirovići – Počitelj. Da bi se nešto završilo, mora početi. Dakle, ključna je stvar kad ćemo početi. Postoje rokovi, pa smo došli vidjeti ako treba pomoći glede administracije i slično. Kako će se oni organizirati, imaju li radne snage ili ne, nisu to stvari koje bi mi iz Autocesta rješavali. To smo i precizno rekli. Svaki projekt sa sobom nosi i izazove koje ne možemo predvidjeti, ali mora se započeti, a izazove rješavati u hodu”, kazao je Terzić.
Podsjećamo, posao vrijedan 200 milijuna maraka dobile su kineske tvrtke, a sredstva je osigurala Europska investicijska banka. Inače, na gradnju ove dionice, dužine 11,2 km, čeka se već pet godina.