U ponedjeljak, 28. listopada 2019. godine u sjedištu JP Autoceste FBiH upriličeno je potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan.
Ugovor su potpisali direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić i u ime izvođača radova direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) Hamed Ramić te ministar prometa i veza FBiH Denis Lasić u svojstvu svjedoka JP Autoceste FBiH, a u svojstvu svjedoka Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo Munir Ramić.
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570 eura bez PDV-a, a bit će financiran sredstvima osiguranima kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,4 milijuna eura.
Tunel Ivan dio je dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2. Ukupna dužina tunela je 1.761 metar i bit će pozicioniran ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17. Tunel je dvocijevni tunel sa dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja sa magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice.Dužina poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 4,9 km.
„Zahvaljujem svima na odazivu, ovo je pokazatelj koliko nam znači svaka nova dionica. U posljednje vrijeme sve češće potpisujemo ugovore što je vjetar u leđa gospodarstvu Federacije i Bosne i Hercegovine. Treba naglasiti da su sve domaće firme angažirane na izgradnji Koridora 5c. Nadam se da ćemo do proljeća imati još nekoliko ugovora i na taj način približiti se izgradnji najkompleksnijih dionica tunel Prenj i Mostar sjever – Mostar jug“, kazao je u svome obraćanju Federalni ministar prometa i komunikacija g. Denis Lasić.